Host

3 Februari 2008, Söndag.

Jag borde egentligen gå och lägga mig, delvis för att jag är trött samt för att vila upp mig så jag blir frisk.
Men jag hatar att sova när jag är sjuk, för jag hatar att vakna mitt i natten av att hosta som fan och jag hatar att vakna upp på morgonen, ont i hals, hostningar, näsan täppt, m.m.. jag hatar det verligen.
Jag som annars är en big sjusovare, men som sagt när man är sjuk är det inte lika skönt.

Jag har bestämt mig för att strunta i praktiken imorgon, ska se om jag får tag i nummer.. så kan jag ringa och snacka med min handledare, för på tisdag är det ju visning på kalmar högskola så vilket fall som helst kan jag inte gå på min praktik då heller. Vi får se om jag går på det överhuvudtaget, beror på hur jag mår, förhoppningsvis bättre!

Tittade på "en annan del av köping" förut, det är verkligen bra! Tycker det är så sjukt roligt och intressant, det är liksom vanliga människor, fast ändå inte. Starkt jobbat att hålla i gång en hel tv-serie och hela sverige verkar ju gilla de. Från början trodde jag att det skulle bli en riktig flopp, men icke, det är ju superbra! :)

Nehe, funderar på att ta mig en hostmedicinsup och sen hoppa i kojs för att vila upp mig så jag kan bli frisk och komma ut på min praktik, det vore ju trevligt, eller?

på tal om annat, imorgon har jag och mattias varit tillsammans i 1 år & 4 månader. Jag älskar honom verkligen, han har hela mitt hjärta och jag kan inte tänka mig ett liv utan honom.
Jag trodde aldrig att det skulle kännas såhär bra, jag har aldrig mått bättre.
Dessa 16 månaderna har varit de bästa i mitt liv helt enkelt så framtiden ser ju ljus ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0