Bluuhöp

10 Februari 2008, söndag.

Godmorgon.
Jag vaknade ändå ganska så tidigt idag, redab tjugo över tio, duktigt av mig, men insåg att sängen var tom, Mattias hade till min förvåning redan gått upp.
Hoppades att han skulle gjort iordning god frukost, kanske bakat scones och gjort det sådär lite mysigt, men jag hade fel. Han satt vid datorn och gjorde inte allt för mycket, jag blev besviken, fast vad hade jag förväntat mig? :)

Så jag funderar på att slänga i mig något att äta, börjar kurra lite i magen, sedan ta mig ut på en promenad.
Vädret kanske inte är det bästa, men det spelar väl ingen roll, skönt med lite frisk luft.
Det blir förmodligen lite städ idag och sådär, askul, verkligen! Jag hatar att städa, men det behövs ibland.

Nehe, ska se vad jag hittar i kylen och sen äta.

Vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0