And so we go on!

6 Februari 2008, onsdag.

Nu hostar jag och näsan rinner och jag har lock för öronen, det börjar gå åt rätt håll?
Mja, vi får väl hoppas på det bästa, känner mig ändå ganska kry, iallafall tillräckligt för att ta mig ner till stan.
Ja, jag gick till stan för att fynda mig ett par hörlurar till den där MP3 som jag tidigare har nämnt, men det var nog svårare än jag trodde. Jag sprang runt på olika affärer men hittade inte ett enda par, okej jag ljög, jag hittade ett par för 239 kr, in my ass! Jag var på Cedmets, Mellströms, Intersport, Kvantum, Coop, Willys.. varför har de slutat sälja hederliga vanliga hörlurar till vettigt pris?
Jag blev ledsen, för jag hade sett fram emot att lyssna på musik på vägen hem så jag köpte två Budpest innan jag traskade vidare hemåt. Har varit sugen på dessa bakverk ganska länge, så när jag väl stog på Kvantum och såg dessa tänkte jag slå till, men började fundera över om jag skulle köpa Semlor istället, men nej det blev två Budapest som jag och älskling ska smaska på senare hade jag tänkt!

Vet inte riktigt vad jag ska göra resten av dagen, blir väl ganska kolla på någon film, funderar på om vi ska åka och handla också, känns som vi behöver fylla på förrådet nu, vi får se vad han säger när han kommer hem!
Tänkte vi skulle gå över till Danne och Jossan och låna någon film, eftersom Mattias gjort sig av med alla skivor så vi inte kan bränna ut fler. Då är det bra att ha Danne & Jossan tvärs över gatan så det är bara att springa över om man skulle vilja låna en film, super bra jue! Men vi får se som sagt.

Ska nog krypa upp i soffan nu och lusläsa veckorevyn samt vänta på att klockan ska gå så min älskling kan komma hem och förgylla min dag lite! (:
Han var hemma en sväng på lunchen för att hämta en räkning då fick jag mig en dos kärlek som jag kan överleva på fram tills han kommer hem om någon timme! Han är såå bra den där Mattias!

Nehe, soffan var det. Tjaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0