2 Dagar kvar till soool! :)

14 Februari 2008, Torsdag.

Och så var det årets alla hjärtans dag, förvisso ganska mysigt, men känns som om det inte spelar någon roll.
Vi ska nog inte hitta på värsta grejen, utan äta gott och sen bara mysa framför någon bra film eller liknande.
Det är dessutom sista kvällen vi får ihop på 9 dagar, så vi ska se till att njuta lite extra av varandras sällskap.

Ja, jag är uppe i hyffsad tid, tänkte ta mig en promenad i det fina vädret såhär på morgonkvisten.
Ska kasta i mig lite mat, samt klä på mig varma kläder, är ju faktiskt minusgrader ute.
Men solen skiner så jag kan tänka mig att det är riktigt riktigt skönt ute. :)

Jaha, så om 2 dagar bär det av till Gran canaria, det ska bi sååå skönt och vädret för de första dagarna verkar vara bra, 19-20 grader, det slår ju aldrig fel liksom!
Så idag blir deet att packa väskan och försöka komma ihåg allt. Imorgon åker jag till mamma vid 08,00, så då måste jag befinna mig på stationen, så funderar på om jag ska gå upp samtidigt som mattias och njuta lite extra mycket av hans sällskap innan han åker på praktiken imorgon vid 06,45!

Jaha, som sagt, kasta i mig lite mat och kolla tv en stund. sen bär det av utåt förhoppningsvis! :)

Ha en bra alla hjärtans dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0