Trött och uttråkad!

Jag känner mig faktiskt ganska trött, men det kan ha med att göra att jag fick upp tidigare än jag brukar idag och inte sovit något på hela dagen, vilket är ovanligt för att vara Jenny.

Jag vet inte riktigt vad som händer ikväll, mattias är hos Jens och dricker ett par öl, jag sitter här och pratar med Caroline och vi beklagar oss lite för vi har börjat mögla typ, vilket inte är helt kul, haha! :)
Förresten lämnade mattias bilnyckeln hemma så jag har bilen, så man får väl ta en raggarsväng sen, haha.
Jag vet inte ens om jag vågar köra den bilen, så jäkla trög och jobbig, men vi får se om jag får mig ett ryck och kör.

Nja, jag har inte så mycket mer på hjärtat egentligen utan: hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0