Sol, prov & sambolag

Nu har jag varit hemmai drygt 1½ timme, så skönt att sluta tidigt!
Hela förmiddagen har gått åt att lyssna på en jurist som var på besök, hon pratade om bland annat sambolagen, vilket man egentligen skulle haft en större uppfattning om än vad man egentligen har. Men intressant var det iallafall! Man lärde sig något nytt, vilket nog var bra för min del iallafall! :)
Efter lunch hade vi då prov i räddningstjänst (som jag så duktigt skulle pluggat på igår), men det fick kanske inte så bra, jag vet, men jag hoppas på G, men jag pluggade faktiskt lite igår, läste igenom ett par gånger och likaså idag, men när jag vä'l sitter där med provet framför näsan försvinner all fakta jag har i huvudet. Helt sjukt!

Jag vet inte riktigt vad som händer idag, det är ju härligt väder ute, så får se om det blir en promenad.
Mattias ligger just nu ute i soffan och sover (??!) så får väl strax gå och väcka honom!

Fan vad detta med blogg är tråkigt, jag känner verkligen det. BLÄ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0