Självmord?

Blöh, var inne på någon helt sjuk sidan förut som handlade om självmord, hur man gjorde på bästa sätt och olika sätt att begå självmord. DET VAR HELT SJUKT, får man ens ha en sån hemsida? fan vad dåligt man mår av att läsa det där. Tänk att det faktiskt går in människor med självmordstankar och läser den där skiten. Jag blir så jäkla förbannad och ledsen, vad är det här? Ska vi trigga människor att begå självmord, är det dessa människor vill?
Det var även olika medoder hur man skulle skriva ett avskedsbrev, vad man inte skulle skriva och så vidare, alltså helt jävla sjukt.
Borde man få ha en sån här hemsida? Det finns tusentals människor som mår dåligt och har tankarna åt självmordshållet, kommer de in på denna sida, så kan de slå sina planer i verk med en gång.
Istället om man söker på "självmord" på google borde de bara komma upp sidor hur man kan få hjälp och så vidare, hur man kan må bättre och att man inte ska behöva begå självmord utan man kan få hjälp.

Jag blir helt rasande när jag läste på en blogg om denna sida och gick då in och läste och blev därmed ännu mer rasanade, hur bara kan man tillåta att en sån hemsida ligger uppe? Vad är skälet? Gah!

Nu ska jag göra n¨got vettigt och få ur mig mitt raseri!!


Kommentarer
Postat av: caroline fisk

så jävla hemsk sida, varför inte polisanmäla den? :S

2008-04-08 @ 12:29:12
URL: http://wellyouknowme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0