Hungrig & tvättning + snarkande Mattias!

Åh jag håller fasen på att dö av hunger - är ashungrig!
Men mattias sover och var inte hungrig för en stund sen, så jag vet inte riktigt när vi ska äta. Jag vill iallafall äta bums, får väl kanske ta mig ett knäckebröd och lugna ner magen med.

Idag har jag varit ute och kört en massa, så kul och så skönt att ha körkort.
Körde ner till Johans grav och tände ljus och funderade lite. Därefter åkte jag vidare hemåt, men var inte alls sugen på att åka hem, så jag tog ett par varv (haha kalla mig tönt, gör det! ;). Tillslut tog jag tag i mig själv och parkerade och gick upp.
När jag höll på att köra till hälleberga så tänkte jag "fan jag trodde aldrig jag skulle ta körkort, nu har jag det liksom. Är kör jag omkring och ingen bryr sig" gah så jävla skönt att ha skiten ur världen och kunna köra när man vill.

Förresten inte nog med att jag är hungrig så håller jag på att tvättar också, vilket inte är helt roligt, det var ganska mycket tvätt också, eftersom jag glömde att vi hade tvättid i lördags, så glömde säga till mattias att tvätta, så tvättkorgen var överfull när jag skulle ta ner den förrut, men nu är det på G, men det är såååå tråkigt! Åh vad jag vill ha en tvättmaskin i lägenheten så man slipper allt bök och kan tvätta när man vill, det vore livet (haha, säkert!)

förresten hade vi betygssamtal i relgion, samhäll & naturkunskap idag.
Fick även reda på arbetet i relgion - MVG! Jag blev verkligen super glad!
Så jag ligger på VG i både samhäll & religon (det gjorde hela min dag!!) och ligger på gränsen mellan G - VG i naturkunskap. GUTT! hihi, jag är fasen glad!
På tal om skolan ska jag plugga imorgon som en räv, ska göra klart hemtentan och lite annat grejs, samt läsa engelskaboken som jag inte ens börjat med. Är det något mer vi har? jag borde köpa en kalender (nu när det är 1½ månad kvar:).

nehe, nu ska jag diska och slänga i mig ett knäckebröd.

Kramis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0