Godkväll & godnatt

Jag borde egentligen ligga och sova just nu, men icke. Fastnade framför datorn, skulle bara kolla in mina favoritbloggar innan jag stängde av datorn (ja detta var vid tio tiden). 
Mattias ligger just nu och snarkar och sparkar lite med benen, han gör nog något aktivit i drömmen, han är söt, haha! :) 
Dessutom har han sällis av Isa som ligger och sover på hans arm, det är faktiskt ganska gulligt. 
Dock ligger de både en bra bit över på min sida så jag får väl tränga in mig där snart. (:

Imorogn är det den segaste dagen på hela veckan, sjukt tråkig dag alltså. Både svenska, Engelska och naturkunskap på en och samma dag (plus 2 lektioner till. fast de är roliga). Dessutom går vi till tio i fyra imorgon, så vi hoppas innerligt att det blir brandalarm imorgon, haha! :) 
Funderar att ha på mig mjukis imorgon, men vi får se. Palla tänkte på det nu? :) 

Idag var det Greys och jag kollade självklart på det. Det är sjukt bra och jag blev ledsen när jag läste att den 9 april så är det inget greys, utan istället är det Hockey. Blä! Men det gör iofs inte så jätte mycket, då kan jag ju se på barnmorskorna som går samma tid på ettan, som jag vanligtvis missar nu. Men som tur är finns de ju upplagda på internet, så ska kolla på gårdagens avsnitt imorgon. 

Nehe, nu ska jag nog kura ihop mig i sängen och spela lite spel på mobilen innan min nattsömn faller på. Som vanligt har jag svårt att sova när jag inte har något att lyssna eller titta på (och nu räknas in mattias snarkningar som något att lyssna på ;). Därför måste jag sysselsätta mig med diverse spel på mobilen så jag blir övertrött och nästan somnar med mobilen i handen, haha. 

Godnatt!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0