En sann vän, helt klart!

Gaah jag är så sjukt hungrig att jag skulle kunna proppa i mig vad som helst känns det som. Men jag måste vänta på att mattias ska få tummen ur och komma ifrån John så vi kan åka och handla. Vet heller inte vad vi ska äta, så vi lär ju inte få någon mat förens typ 18.00 om jag känner oss helt rätt, men det får gå ändå!

Läste för en stund sen Rebeccas blogg och känslig som man är började jag gråta, haha. Hon är så fucking jäkla bäst den bruden, det finns ingen som är som henne. Hon är helt enkelt bäst. Vi har kännt varandra i många år, 6 år borde det väl vara snart? eller tänker jag fel? hur som helst har vi alltid funnits för varandra i vått och torrt, vi har gått igenom så fruktansvärt mycket tillsammans så det inte är klokt. Visst vi har även haft våra problem, men vem har inte det? Vi finns alltid för varandra och det är det som är huvudsaken, vi älskar varandra i vått och torrt helt enkelt.
Det som både hon och jag tycker är väldigt tråkigt med vår vänskap är att vi ses alldels för sällen, trots att det bara är 1 timme med tåg så ses vi så otroligt sällan, men det har ju sina anledning, jobb, skola och diverse saker. Men när vi väl ses, då känns det, det känns rakt in i hjärtat (iallafall på mig:) att trots att vi kanske inte har setts på flera månader så är hon ändå den absoluta bästa vännen jag har, det är så. Nu har vi nog inte setts på 4 månader ungefär, men nu när vi ses i helgen ÅH det kommer bli så offantligt roligt att bara få krama om henne! :)
Jag älskar henne så jädrans mycket, min absoluta bästa favorit vän!! :D

Hennes blogg: http://rebeccapetersson.blogg.se/

Nehe, nu ska jag skicka iväg ett argsint sms till min pojkvän och säga att jag snart äter upp katterna (då blir det fart på honom!:)

Puss!

image96

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0