Det är synd om mig!

Bu jag har verkligen dragit på mig världens förkylning. Näsan rinner samtidigt som den är täppt, halsen gör ont och huvudet dunkar, inge roligt alls nu när det är så fint väder ute, jag blir så ledsen! :(

Trots min huvudvärk och förkylning tog jag mig upp ur sängen i morse för att masa mig till skolan.
Väl där kände jag att jag egentligen skulle stannat hemma och tagit det lungt och försökt bli frisk, men aja, nu blev det som det blev. Dessutom gick vi länge idag, ända tills halv tre, hehe. (:
Väl hemma så har jag legat i sängen/soffan och läst i min bok (syskonkärlek), samt ätit en matbit (som var supergott). Just nu håller jag på att tvätta och snart börjar DH som jag självklart ska sitta bänkad framför.
Mattias är på pokerkväll ikväll så jag är själv hemma och tycker skit synd om mig själv.
Senare ikväll/inatt ska jag hämta honom, ska försöka sova lite innan, vi får se hur sent det blir!

imorgon är det ju valborg och den blir lugn, som det ser ut just nu är inget planerat och vi kommer nog bara sitta hemma och mysa och så ska vi nog gå ner och titta på majbrasan, annars inget annat. Kanske ta ett glas martini och njuta av. Vi får se, verken jag eller Mattias var sugna på fest, så det blir nog en härlig hemmakväll med grillning och mys, sånt gillar jag!

Nehe, nu börjar DH alldels strax, ska ta mig en alvedon och kura upp mig i soffan. ha det fint! Kramis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0