Bloggning på G

ibland behöver man ju lite egentid sägs det ju, men jag vet inte riktigt. Mattias har varit borta två timmar nu (är iväg och spelar basket med John) och jag saknar honom och vill att han ska komma hem, är inte det sjukt?
men för att ta vara på min egentid (som jag egentligen inte tycker jag behöver), tog jag mig en lång varm dusch, rakade benen och peelade kroppen samt la en ansiktsmask, det var faktiskt mycket skönt.
Just nu kollar jag på rent hus, gubben är verkligen gullig, ska alldels strax ordna lite kvällsfika och kolla på grey's, samt småplugga lite.
Pluggande har inte riktigt gått så bra idag, men har läst lite då och då, men det ska nog gå bra! :)

Nehe, nu ska jag inte skriva mer här idag (blivit på tok för många inlägg idag). Nu ska jag göra kvällsfika och förbereda mig inför greys, samt skicka iväg ett "jag saknar dig" sms! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0