Barnmorskorna - jag vill ha barn!

Åh vad jag blir sugen på att bli barnmorska när jag kollar på de programmet. Åh får väl ta och plugga till sjuksköterska och sen bli barnmorska? haha, ja vi får väl se.
Dessutom blir jag såå sugen på att skaffa barn, visst det gör säkert skit ont och jag kniper verkligen själv när jag ser hur det skriker, men tänk när man väl får sitt barn på bröstet. jag ryser i hela kroppen, åh vad jag vill ha barn nu! Fast man måste ju vara två om den saken, haha!

Just nu pratar jag med Stina, vi ska förmodligen ses nästa vecka och snacka balfrisyr och grejer. KUL! jag längtar verkligen till allt, student och bal, det kommer bli så himla mysigt! :)

Nehe, ska göra andra saker nu! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0