Välkommen hem jenny

Nu är jag hemma igen efter en trevlig kväll ute i kalmar. Vi var inne p palace och shakade loss litegrann, mycket härliga människor där. Dock gick brandlarmet runt 01,00 tiden, då gick jag och Cärlin därifrån. Gick och åt lite pommes och sen en evig väntan på bussen. Den kom äntligen och på bussen satt jag med Johan och vi hade intressante diskussioner ;) Niice!

gick hem och efter snackat med johan en stund bar det äntligen väg hem till mig, till min säng.
Ringde mattias, full som ett svin, han har spytt och är jätte full, mycket roligt! :S

Förresten, träffade en väldigt full Helen inne på palace. Hahahahah! :D

Nu ska jag försöka somna innan fyllot kommer hem.

TACK FÖR EN BRA KVÄLL!

gäsp.

Kommentarer
Postat av: helen

haha vadå? så farligt va det inte! eller joo det kanske de va ;)

2007-10-07 @ 22:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0