Ullared!

Ohohjaja, jag är verkligen supertrött, är inte alls van att klockan ringer vid 06,00. Men det var iallafall att bara att pallra sig  upp och fixa iordning sig. Klockan sju ringer John och vi går ut för att åka och hämta Linnea. Sen är vi på gång, vi är laddade. Dock att de tog ett par timmar att köra till Ullared så gjorde det inget, timmarna flög förbi, vilket var väldigt bra (bilder kommer senare). Ett par mil ifrån mål tog jag mig en välbehövd tupplur och var fit for fight när vi var framme. Tog en vagn och så var shoppingen i full gång, blev mycket kläder och en hårfön typ, haha.
Handlade upp för att vara exakt 1742 kr och jag är endast missnöjd med två saker, ett par leggings och en tunika, men vad är det att göra åt? absolut ingenting, det är bara att le och vara glad!

Imorgon är vi lediga, ska dock ner till skolan för att hämta hemuppgiften som ska vara klar på onsdag, så det ska jag tillbringa min tisdag med och tvätt och städning, puhh.

Nehe ska titta in pokerfejs nu. Tjarrååå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0