Skoldag

Sitter just nu i skolan och väntar på att tiden ska rinna iväg. Väntar på att klockan ska bli 10, så vi kan gå och prova ut våra studentmössor! Efter det följer lektion i två timmar och sedan är det träning med Linnea och sen får jag gå hem. Mums! Längtar redan. Jag är astrött och hade egentligen hellre velat ligga kvar tills nio (eftersom jag egentligen börjar vid 10. Men när jag tittade ut såg jag hur ruggigt och kallt det var ute så jag tog mitt förnuft till fånga och åkte med älskling till skolan! :)

Skulle försökt göra hemläxan nu när jag var här i skolan, men cd:n gick inte att öppna och den funkade inte hemma, så vad ska man göra? (gå till någon annan dator, men har jag ens ork till det?)
Så jag struntar i det just nu iallafall.

Nehe, nu ska jag försöka få tiden att rinna iväg, snabbt!! :D

tjaråå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0