Lägenhetstitt i paradiset!

Hejsan.
En ganska så lugn kväll har det varit. Var och kollade på en lägenhet i paradiset vid åtta tiden, trevlig lägenhet som jag faktiskt tyckte ganska bra om. Dock ska han ha 30 000 för lägenheten men tydligen är det inte något problem med de pengarna, det är bara alla andra kostnader, månadhyran osv. Men vi har tänkt och vi kommer nog klara det. Så vi funderar på att lägga ett bud på lägenheten (gå in på blocket och sök på: 2:a i Nybro, paradiset). Han ville att vi skulle flytta in redan i November och det tackar man inte nej till, men det ändå problemet är att vi har 3 månaders uppsägningstid på denna lägenhet och då blir det dubbla hyror i ett par månader, vilket vi inte ha råd med.
Men ska förhandla med nbab och de kanse är på bra humör, så vi får se.
Dessutom kanske vi får en tvåa inom nbab, vi har ju sökt på ett x antal denna & förra gången, så chansen finns ju.
Men vi får se hur vi gör med detta, vi får tänka lite mer på det de närmsta dagarna, ett ganska stort beslut.

Ska snart sova hade jag tänkt, ska försöka mig upp till skolan imorgon (buhu för torsdagar). I don't like them.
Vi får se hur det blir, faktiskt. Har annars ganska mycket att ta itu med. Körskola (ja jag ska komma igång med det igen), städning, bank-besök. Ja, det var väl de, haha.

Nehe, ska bädda sängen och sen invänta älskling som tittar på myggan (ganska roligt faktiskt)

p.s Grey's anatomy är så jäääkla bra, I LÖÖÖVE IT! ;) d.s


Kommentarer
Postat av: fiiisken

jag tyckte myggan va skittöntigt ett tag, men fan rätt så bra är det faktiskt ;) jenny nu kör vi!! vi ska ha körkort innan vi fyller 19! :P

2007-10-11 @ 08:18:09
URL: http://wellyouknowme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0