Gott tills ikväll?

Brr, jag fryser, vilket egentligen inte är något ovanligt.
Håller på mina dagliga fredagssysslor, tvättning, städning m.m, det är sååå kul! =/
Men det är sååå skönt när det är klart och man känner sig duktig.
Dock är jag inge duktig alls för jag har inte gjort ett jota, bara tvättat & diskat och dammsugit lite i köket.
Det är så fruuuktansvärt tråkigt att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Nårgon som vill vara min städhjälp? :)

Ikväll hoppas jag på ännu en lugn kväll framför Idol med gottigott och mys med min abosluta favorit.
Det är inget annat planerat iallafall, men man kan aldrig vara säker.
Jag funderar lite på vad man kan äta för gott senare i eftermiddag/ikväll, några förslag?
Dessutom är det väl lagom att slänga i sig någon brunch nu, haha. Börjar bli lite småhungrig faktiskt.

Jag längtar tills Mattias kommer hem (som snart borde ske), det är faktiskt helt knas att jag saknar honom trots att jag vet att han är i skolan och att vi sågs för 4.5 h sen kanske. Han är mysig! :)

Nehe, Brunch vad det, undra vad jag ska hitta på.. Sen blir det forsättning med städning och tvätt. WIII! =/

Hejsvejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0