Godkväll & grattis till mig!

Kvällen är kommen jag är absolut inte trött. har heller ingen rätt till att vara det. Sov ett par extra timmar i eftermiddags (15.00-18.00). Så nu är jag pigg som en lärka, mot var jag var idag på morgonen.
Vaknade runt tio tiden och var utsvulten, men jag orkade verkligen inte gå upp och laga frukost.
Mattias vaknade kort där efter av att marianne ringde, och han mådde pyton, som han förtjänade.
Så idag har vi inte gjort så fruktansvärt mycket, dock har det varit härligt väder och jag hade velat spendera dagen ute lite mer än vad som har gjorts. Men det blev icke så. Hoppas han lär sig en läxa att inte dricka så ofantligt mycket. haha.

Som sagt var det utekväll igår med Fisken, vilket var mycket trevligt. Träffade många härliga personer och drack två drinkar - sex on the beach och P3, och behöver jag säga mer än att sex on the beach var uääh, ingenting för mig, alla pratar om att den är så himla god, men icke. Den var knappt drickbar enligt mig. Dock gick P3 ner som en plätt, mums den är god! Dansade runt och hade allmänt trevligt, blev dock besviken på att min låt aldrig kom, trots att vi önskade den, aja vad gör man?
Som sagt gick brandlarmet vid 01,00, det var lite läskigt, men ingen fara. Men efter den incidenten gick jag och Caroline därifrån och gick och handlade lite mat.

Bussen hem var trevlig, satt och snackade med Johan som sagt, vilket var mycket trevligt. Konstiga konversationer och givande diskussioner. "Men vad skrattar du åt?"  "vadå? jag skrattar för att du skrattar" "den där blicken känner jag igen", jadu.

Gick hem och precis när jag går förbi sibylla hör jag någon ropa "godnatt jenny" stannar jag då var det johan och vi stod och pratade ytterligare ett par minuter, trevlig kille de där.
Väl hem tog jag mig en titt i internetsvärld, sedan la jag mig ner och försökte sova. Mattias och Timmy kom efter ett tag och nerkrypandes kom en full Mattias, som luktade illa. haha.

En sammanfattning på kvällen: mycket trevlig, givande samtal och gott folk! :) Tack!

p.s saker får mig att tänka lite extra djupare, alltså... typiskt också! d.s
p.s 2 Grattis till mig på namnsdagen. d.s

Mattias, älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0