Godafton sverige

ska strax hoppa i badet, har gjort det lite mysigt där inne med skum och väldoftande lukt. Skulle vilja ha lite ljus tända också, men har bara ett par ljus kvar så måste köpa nya och vill inte slösa upp de vi har :)
Mattias har ännu inte kommit hem, så vi får väl hoppas att han kommer hem snart, jag saknar honom ju! :)

Jag har iallafall beställt en tid för sterilisering till Isa, den 6 November 08,15 ska vi befinna oss på djurkliniken, äntligen! Det är så fruktansvärt jobbigt att höra på henne dagarna i enda. Dessutom är det nog ganska jobbigt för henne att löpa precis hela tiden. Dock hade jag velat ha en kompentation (heter det så? :S) eftersom det egentligen inte är min katt, men det kan jag väl bara drömma om att få. Suck, 900 kr rakt i sjön, men jag ska försöka, kan ju försöka få 400 iallafall, försöka ska man ju alltid göra.

Annars har jag inte gjort så mycket mer idag, städat iordning lite, men det blir mer imorgon att vi plockar och donar, är mycket roligare när man är två tycker jag. Det blir dessutom lättare för mig att slänga saker om Mattias är med, för då kan han säga åt mig att "sånt skräp ska vi inte ha i våra nya lägenhet" osv, så jag inte sparar på en massa skräp som jag brukar lyckas med ganska så bra.

Nehe, som sagt snart har vattnet nått till den nivå den ska vara för ett lyckat bad.
Så det är bara att hoppa i, och sen kan man ju hoppas att man får sällskap! :)

J.Viklund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0