det är liksom..

Det känns som om det är på grund av mig som de har hoppat av och det känns rent ut sagt förjävligt.
Men å andra sidan skulle det vara lite skönt, på något sätt.

Idag har jag och mattias börjat packa, har packat tre kartonger, så allt som stod i bokhyllan och på databordet är nu nerpackat, även dvd,playstation,Video & filmerna är nerpackade. Imorgon blir det rensning av alla lådor & under bordet. Jag är så dålig på att rensa och kasta saker, för det känns som jag har en relation till alla papper och skräp som man verkligen inte behöver, haha. Men ska ta mig i kragen och verkligen slänga onödiga saker. (har egentligen redan packat ner lite onödiga saker som fanns i bokhyllan, men vafan jag har en relation till de, så jag kunde bara inte! :)

Jag har kommit fram till att jag lever på te, det finns inget godare än att dricka en, två, tre, fyra koppar te, man blir ju varm. Redan idag har jag druckit tre, och kvällen är inte slut ännu. Det väntas mer tv, där det brukar frödas med te. Åh det är så fruktansvärt gott, muums!

jag undrar  vad det är med min kisse, hon äter knappt och när hon väl ätit så spyr hon upp nästan allt. Förut spydde hon bara upp vätska men nu kommer maten upp, kanske därför hon inte vill äta? Jag tycker så synd om henne när hon håller på att spy, man ser verklgien att hon inte gillar det. Dessutom har hon verkligen gått ner i vikt, nästan bara kött & ben. Vi måste ta henne till vetrinären för att se vad som är orsaken till detta.

Nu är det bara en vecka kvar i skolan sen är det höstlov!! Höstlovet ska tillbringas i Danmark, vilket kommer bli skönt och förhoppningsvis avslappnande så man kan komma tillbaka fräsch och pigg och hålla humöret uppe till jullovet (sen är det bara några månaders tills vi tar STUDENTEN!!). Efter höstlovet blir det ännu mer packning och så blir det flyttning till den nya lägenheten, niiice. Jag längtar verkligen! Då blir vi verkligen sambos, på riktigt!

Nehe, nu ska jag krypa upp hos min favorit i soffan och kolla på babben & co.
Ha en trevlig lördagskväll!

Pussar & Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0