4 Oktober - 1 år & kanelbullens dag

Så har det efterlängtade datumet kommit, 1 årsdagen. Egentligen vågade jag aldrig tro att den skulle komma.
dagen har varit mycket bra, skratt, god mat, vänner, film och såklart massor utav mys. Att ha fått spendera ett helt år med denna underbara människa är helt otroligt och att vi kombinerar varandra så bra känns helt otroligt. Aldrig hade jag trott detta, aldrig. Jag är lycklig, superlycklig och jag älskar verkligen dig Mattias! :)

å andra sidan är jag lite nere just nu. Jag känner bara för att skrika ut känslor till personer, att försöka få ur hur jag känner. Få de att förstå hur allt hänger ihop, för allt har faktiskt ett sammanhang, tro det eller ej.
Håller just nu på att få ner ett brev till en mycket kär vän, är jag försöker att få denna vän att förstå mig, på ett eller annat sätt, jag har inte kommit långt, men en bit på vägen och jag har bestämt att de ska skickas iväg innan hennes födelsedag, jag känner att jag måste det. Gaah, alltså jag blir tokigt.

dessutom är jag inte alls avundsjuk på nina & johan som fick en tvåa, nej inte alls avundsjuk. För jag vill gärna bo kvar i en sunkig etta. BLUHU! Men självklart grattis till de att de äntligen får flytta. Snart är det väl ändå vår tur?

Nehe, ska försöka filosofiera någon annanstans. Eller rent av gå och lägga mig borta och älskling, eller få honom i säng så vi kan titta på vänner, eller något film. Min lilla älskpälsk! LOVE YOU!

p.s imorgon är det FEST med cärlin, men en tanke slog mig förut, vart är mitt dricka? haha! d.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0