3 oktober

jag har precis sjungit rösten av mig på singstar, svenska schlager. Min favorit Linda Bengtzing - jag ljuger så bra är med och jag älskar den låten. Känner mig verkligen pepp när jag nu har sjungit alla låtar igenom och längtar tills jag och cärlin ska slå våra ostämda stämmor ihop på fredag för då är det paartey, och vet ni? JAG LÄNGTAR! ska bli stört kul att festa med fisken igen, sist var så kuul!! :D

egentligen borde jag plugga lite på religonen, svenskan, skriva recensionen i svenska och läsa ut engelska boken?! Okej, jag borde verkligen plugga och inte sitta här och inte göra något alls.

Imorgon är det den stora dagen, jag och mattias 1 år. :) Wiie.
Gud vad tiden har gått fort och jag är verkligen glad över att ha fått spenderat 1 år med honom.
Allt känns så otroligt rätt och gud vad jag älskar honom! :)

Nehe, nu ska jag plugga om sagt! Tjoo på er.

Kommentarer
Postat av: cärlinfisk

Du ska alltid sitta och öva upp dig innan vi ska tävla :D jävla tönt hahahaa, naaw fisken ;) love you!

2007-10-04 @ 08:41:32
URL: http://wellyouknowme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0