1 Oktober

fy, det kittlar i halsen som aldrig förr. Känns precis som om någon drar med en fjäder längs halsen. Hostan avtar sakta men säkert nu och det var nog bra att jag stannade hemma från skolan idag. Även denna nedrans höstförkylning är snart ett minne blott, äntligen!
Nyssens åkte Mattias & John in till kalmar för att åka en sväng till skroten och köpa delar till deras projektarbete.
Så jag sitter här i min morgonrock och funderar på att diska och sen grädda en gäng pannkakor, för det har jag varit sugen på sen.. länge. Så äntligen blir det av. Mums!
Ska nog försöka kolla igenom ett par vänner avsnitt, är på säsong 6 och säsong 10 har precis laddats ner. Vänner för hela slanten, I LIKE!
Så min dag kommer inte bli så jobbig, ska försöka vila upp mig för en tuff vecka och imorgon är jag nog tillbaka i skolan igen, om inte den lömska sjukdomen kommer tillbaka, *peppar peppar*.

Så, nu ska jag väl ta tag i disken och lägga kläderna som ligger på golvet i tvätten. Sen ska jag grädda pannkakor, muums, jag längtar! :)

p.s jag hatar att inte ha pengar på mobilen, jag känner mig.. handikappad. d.s

J.Viklund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0