Hemma..

Nu är jag tillbaka i verkligheten igen, jag är hemma.
Egentligen hade jag kunnat stanna ett par dagar till, varför inte?
Det har iallafall varit urmysigt och jag är verkligen glad att jag valde att följa med.
Dagarna har spenderats på stan i Gilelje (ah stavning?), samt en heldag i köpenhamn.
Resten av dagarna har vi mest bara tagit det lungt, druckit lite (åtminstone lite för min del).
Jag skulle gärna vilja åka dit fler gånger, trots att jag har bränt mig i solaruimet så deppar jag inte, mm gärna flera veckor där, det skulle vara mysigt. Jag ahr egentligen inte så mycket mer att säga, utom att det varit en toppenresa.
Sen vi kom hem har vi packat och stått i, för imorgon flyttar vi, så jag tror jag skippar skolan och hjälper till med flyttningen och sådär istället, låter lite mer frästande faktiskt. Men vi får se helt enkelt! :)
Men nu ska jag packa ner lite talrikar och sånt.

Nästa gång jag skriver så sitter jag nog i vår nya lägenhet på Göljemålagatan.

Hejdå!

Bilder från danmarksresan hittar ni inom kort på JennyViklund.bilddagboken.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0