Hallo i hatten!

Mattias har redan hoppat i säng, men jag är inte alls så trött faktiskt.
Men ska nog lägga mig efter utröstningen i Idol, jag undrar vem som åker ut ikväll, jag har ingen aning!

Som sagt har vi städat lägenheten idag ska finslipa det sista imorgon, dammsuga och tvätta golven och lite sådär.
Hade ju som sagt städat undan här i lägenheten också, men efter idag är det fullt i hallen igen, fullt med saker från förra lägenheten som jag måste ta tag i imorgon. Puh, men det är ganska kul ändå! (:
Jag är nog egentligen helt slut, om jag lägger mig ner tar det nog inte många minuter innan jag somnar, så imorgon ska jag förhoppningsvis få en skön sovmorgon, jag håller tummarna!

Nehe, egentligen har jag inte så mycket mer på hjärtat, skriver bara för att fördriva tiden lite innan idol börjar igen.

Godkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0