22 November

Som vanligt sitter jag här när jag har tusen andra saker att göra.
Har haft en liten nostalgi stund och läst igenom gamla inlägg och lyssnat på gamla låtar.
Det är faktiskt ganska välbehövande ibland.

Som sagt borde jag egentligen ta tag i köket, sovrummet, vardagsrummet (bära upp lådor till vinden). Men åh det är ju så tråkigt, men jag måste!!
Men ska försöka göra det snart, haha!

Igår fyllde lilla Helen 18 år, äntligen! Och det firades med lite trevligheter hemma hos henne. Senare blev det utgång för Helen, Linnea & Mirre, jag strundade i sista sekund och begav mig hemåt istället.
Var skönt att få lägga sig i sängen och sova, det behövdes. Vaknade dock upp idag hela förvirrad och astrött, så det hade kanske inte spelat någon roll om jag hade följt med ut, kändes ungefär som jag varit ute hela natten!
Hade prov på morgonen, gick ganska bra tycker jag, eller man kan ju alltid hoppas!

Nehe, inget intressant inlägg alls, jag skriver bara för att skriva så jag slipper ta tag i alla "måsten".
Men nu är det väl dags antar jag. Vi hörs säkert senare ikväll!

The Funeral - band of horses
Nostalgi på hög nivå. :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0