11 November - 6 veckor kvar till julafton

Gokväll!

Ska inleda med att jag precs såg att jag har en fläck på min klänning, har jag gått med det hela dan? :O

Aja, över till annat..
Idag har vi varit i orrefors för att fira farsdag, ätit god mat och var nere en sväng i kristallshopen, det finns så grymt mycket fint som man skulle vilja plocka med sig. Dessutom får jag en känsla att ta sönder alla glas, bara för att haha. Åkte iallafall till orrefors runt två tiden och var hemma igen vid halv sex.
Imorse gick jag upp i hyffsad tid, åt en god frukost och skrev lite på min svenska redovisning.
Mattias gick dock upp runt elva tiden, ganska så sliten. Gick iallafall och la mig igen runt halv tolv tiden för jag var lite sömning. Vilade till typ kvart över ett, då jag kom på att det kanske var dags att börja göra sig iordning för orrefors.

När vi kom hem så har jag skrivit klart svenska redovsningen, ska bara öva lite och skriva ner stöd ord. Jag är dock lite nervös för redovisningen imorgon, jag hatar det verkligen, men jag kommer ju inte dö av det direkt! :)
Men iallafall, jag har bakat lite kärleksmums, snoddas, chockladrutor, ja kalla det vad ni vill. Blev inte som jag tänkt mig, men de blev okej ändå!
Har även ätit lite varma mackor, vilket var mums, har längtat efter det länge och äntligen fick jag det! :)

Igår var som sagt Cärlin & Anton här på middag och lite sådär. Vi åt Potatisgratäng och lövbiff med en god sallad och vitlöksbröd. Potatisgratängen blev lyckad, vilket känns skönt. Den brukar alltid bli rinnig och inte alls som den ska när jag gör den, men igår blev det bra. Tack mamma för det receptet. Till efterrätt blev det chockladpudding med grädde och fruktcoctail, mums!
Vi spelade lite kort (vilket cärlin inte var allt för duktig på, haha), drack lite, kollade film och sådär. Mysig kväll med skratt! Tacktack!

Nehe, nu ska jag skriva lite stödord till min redovisning sen kolla hur lång tid det tar att redovisa.
Sen ska jag krypa ihop med min älskling och mysa lite hade jag tänkt. I löööv him! :D

Godnatt!

image40 Grattis papps på farsdag! :)

Kommentarer
Postat av: cärlin fisk

jaaa :) tack så mkt själv jennty. maten va verkligen lyckad :D

2007-11-11 @ 21:15:17
URL: http://wellyouknowme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0