Nationellt prov i Matte B

Kom för en stund hem från skolan, där det varit en kort dag.
Det enda som skolan har innehållt idag är ett fett nationellt prov i matematik B.
okej, det var inte pest och pina, endel var ju klockrena (haha typ 1 tal) medans andra var kluriga.
Om jag får godkänt ska jag inte ens spekulera i, utan det får vi se när det kommer tillbaka.
Kändes ändå ganska okej, men 12 poäng för godkänt..ja vi får helt enkelt se.

Gick från Aulan vid typ halv elva och sedan gick jag och Linnea och åt där vi även fick sällskap med Hannah,Mattias & John, satt där till typ kvart i tolv. Sedan bar det iväg hemåt för min roliga uppgift : Städning.
Buh, för att skjuta lite på det, tyckte jag att det var dags att ge Kissen ett bad så sagt och gjort, så nu är jag inte den bästa personen på hennes lista längre! ;)
Tänkte att jag sedan skulle skriva lite om min innehållsrika dag här och sedan ta itu med gaderoben (åh det är PEST OCH PINA! Efter det blir det städning av resten av lägenheten och tillslut ska jag sjunka ner i soffan och titta på vänner och äta vindruvor. :)


Du anar inte hur glad jag blev för hälsningen, nu vet jag att du inte hatar mig.
Och det känns helt underbart skönt & jag önskar dig lycka till med allt! :)

Städdags. TACK OCH HEJ! :)

image33

Jag känner att jag bara måste retas med Helen  (: Haha
(För jag vet att hon är en trogen läsare!)

Kommentarer
Postat av: Helen

det kan du lita på att jag är:).. men jag vore tacksam om du ville ta bort denna "snygga" bild! hahahha

2007-05-10 @ 13:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0