Helgen..

och helgen har än en gång rusat förbi i alldels för hög hastighet.
trots att vi inte gjort så mycket hade jag velat vara ledig åtminstone en dag till, det vill man väl alltid?
Som ni kanske vet, var jag på dop i Lördags, vilket var supermysigt och Vilma, ja hon är världens sötaste tjej..
Dopet gick jätte bra och Vilma var endast lite gnällig i slutet, då det blev allt för tråkigt.
Resten av dagen var hon jätte sömnig och hoppade runt mellan personer som ville hålla henne..
(och jag blev faktiskt en aning svartsjuk när alla skulle hålla henne:)
Dop-presenten var uppskattad och Hugos present blev en bra aktivitet för barnen, och Hugo, ja han älskade den! :) Vi blev bjudna på smörgåstårta, som var gudomligt god och efter det en smarrig tårta.
Hugo & Wilmer satt vid oss och pratade och Mattias fick stå till svars till många frågor! :)
Åkte sedan hem runt 3 tiden och jag ville stanna förevigt, eller ta med Vilma & hugo hem!
Dessutom ska det inte dröja allt för länge innan vi ses igen! :)

Nu kommer lite bilder från dopet, resten hittar ni på http://jennyviklund.bilddagboken.se

hejdå! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0