Gräddglass! :-)

och jag är trött även idag med och inte blir det bättre av att jag hör någon snarka i soffan..
men jag ska inte sova, jag ska plugga lite hade jag tänkt, plugga och äta glass och njuta av solen! :)

skolan har varit ganska meningslös idag, haft en snutt engelska, lite matte, lite svenska och sedan ett omprov.
Fick reda på Nationella i matte, lyckades skrapa ihop 6 poäng faktiskt..
jag är nöjd ändå! trots att det inte blev något godkänt ;)
Men matte b är inte min starka sida, så nu ska jag försöka fixa de efterliggande proven så har jag G!

Eftersom musiken uteblev idag slutade jag tidigare än vanligt vilket resulterade i att jag gick ner på stan och inhandlade en klänning som jag ska ha på dopet, dessutom ett par leggings & ett dopkort.
Så nu är allt klart inför lördagen, får bara inte glömma locktången också, så kommer dagen blir underbar :)
Fast kvällen blir mindre planerad, var meningen att jag och Rebecca skulle till hassel, men så blev inte fallet då hon inte hade pengar till detta, vilket var synd eftersom jag kände mig lite sugen på att!
Så vi får se vad som händer, det är ju springbreak, men njaa jag vet inte.

Nehe, mäsken (människan socialt och kulturellt) väntar på mig.

Ha en ljuvlig eftermiddag! 

Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0