Godmorgon

Nåja jag börjar egentligen inte förens vid halv tolv idag men jag är redan uppe.
Detta p.g.a. Mattias eftersom han skulle till skolan och jag blev pigg och ville inte somna om helt enkelt.
Funderar på att ta mig en tripp ner till stan för att handla lite frukost (kylskåpet är nästintill tomt) så jag får i mig en stadig frukost innan det nationella, en annan teori är att äta det kvarstående yougurtarna och sen gå till skolan för att äta lunch där innan Engelskan? det beror på mat och ork faktiskt.
Känns mer som om att promenad ner till stan känns mer lockande, just nu.

Som sagt har jag nationella idag vilket jag avskyr, engelska är inte min stora talang och jag undrar fortfarande varför jag egentligen valde den kursen? Visst är det bra att ha Engelska B bakom sig.. men nu är det ett par veckor kvar sen är kursen slut, vilket känns härligt!

Nehe, då ska man väl kolla vidare lite sen ta och klä på sig lite myskläder för att sen bege sig ner till den stora staden! Ha en trevlig dag! :)


Puss&kram


Well, for me it's waking up beside you
To watch the sunrise on your face
To know that I can say I love you
In any given time or place



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0