Sanning?

punkt, punkt, punkt.
- jag önskar att männsikor kan vara mer diskreta.
Men det faller endel inte i smak, tydligen!

Jag smårler i värmen, kisar mot solen och småler.
- vad har jag gjort för att förtjäna allt detta? Allt bra, alla bra människor.

Det känns skönt att man hittat rätt, att det är såhär det ska vara.
Försut var det något som var fel och jag har kommit fram till vad det var.
- umgänge är viktigt.. mycket viktigt, därför skaffar man ett bra och ett ännu bättre.

Det osar om folk när det snackas skit, det syns på långa vägar..
Som jag sa innan, försök vara diskreta..
eller är det så att; folk vill att man ska veta att man blir snackad om, man är deras snackobejekt.
Fast egentligen, vad bra att folk bryr sig så mycket att de måste snacka om en.
(även om det är dåliga saker, bryr de sig ju fortfarande, tydligen)
Blicker och dylikt går jag inte på.. och att prata högt för att göra någon avundsjuk, det förstår jag mig inte på.

Men och andra sidan, endel kanske är steget efter och en del före, jag vet inte!

Äsch, nu kommer så otroligt många ta åt sig.
Men tanken är, att detta är sanning, inget påhopp på vissa personer.
Om du/ni tar åt er, borde detta helt enkelt stämma in på er (:
& det är faktiskt inte mitt problem.

Nehe, ett ganska så flummigt inlägg.
men det verkar ju inte röra er i ryggen eftersom ni läser.

på tal om något helt annat, jag klarade fas A idag :)

P.S Sommarjobb på Almen med vänner - det kommer bli toppen. D.S

(Nästa onsdag firar vi ett halvår, det ni:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0