Helgens busheter

Inte för att min energi har kommit tillbaka, men eftersom jag håller på att städa och har just nu en pause så kan jag ta tillfälle i akt att skriva om helgens händelser.

Fredagen började med att jag inte var i skolan utan tog mig en sovmorgon (den lektionen var friviliig).
Vaknade ändå ganska tidigt, runt nio - halv tio tiden.
Bad mattias göra frukost medan jag raskt hoppade in i duschen.
Åkte tåget vid 13,19 för att befinna mig i växjö vid 14,12.
Inne på stationen möttes jag upp utav Filippa & Rebecca.
Jag & Filippa drog ett par varv runt stan, för att jag skulle se om jag hittade något linne.
Men verken jag eller Filippa var på "titta på kläder-humör" så vi gick mest runt och gjorde ingenting.
Vid fem snåret åkte Filippa hem och jag gick in på Galerix för att hämta upp Rebecca.

Väl hemma hos Rebecca och Pontus gjorde vi oss iordning och de första folken kom vid halv åtta.
Jag drack mina Cube och (en inte allt så god cider som jag fick av Filippa), folket var glada och jag var glad.
Det kändes mycket bra och det var väldigt väldigt trevligt.
Framåt kvart över tio drog vi oss mot bussen för att åka in till stan.
Ingen aning om vart vi skulle gå, då Sports bara hade ett litet dansgolv öppet, Grace var överbefolkat (trodde vi) eftersom slitz-brudar skulle uppträda, på oleo var det 21.
Men efter många om och men så försökte vi oss in på Oleo, men dock utan reslutat.
Så vi drog oss mot grace iallafall, men väl där inne så var det hur roligt som helst.
Visst lite mycket folk kankse, men det gick och jag hade en superkväll! :) TACK!

Åkte senare hem med nattbussen och innan vi steg på bussen åts en hamburgare, som var väldigt god.
Senare var vi hemma i Lägenheten där Rebecca plockade iordning lite och senare fick jag lägga mig i soffan och sova, ett sms till min älskling sen försvann jag in i drömmarnas land.

Vaknade upp vid 08,30 då av Pontus Mobil som ringde.
Låg och tänka på kvällens händelser, tillslut kom rebecca och pontus upp.
Pontus åkte senare för att spela match och jag och rebecca åt frukost. (jag ska nog börja med start jag med)
Sedan la vi oss framför tvn och pratade och tittade.
Åkte sedan hem vid 13,46 och då var jag inte alls laddade för utekväll igen.

Kom hem vid tre tiden och var trött & hungrig att jag kunde börja gråta bara någon sa något till mig.
Efter fått i mig ett par toast så bar det av till Helen för sminkparty och kanske utgång.
Väl hos Helen blev vi som sagt sminkade och det var faktiskt en trevlig tillställning vi hade ordnat.
Dessutom blev det snyggt (JO HELEN DET BLEV VISST SNYGGT PÅ DIG;)
Började efter sminkningen att köra snurra flasken, vilket var störtkul :)
Efter många om och med blev det dock ingen utgång för verken mig eller Linnea.
Jag kände att jag inte orkade plus att mina pengar trynar.
Och Linnea hade fruktansvärt ont i ryggen.
Runt åtta tiden for Jenny & Helen iväg och jag & linnea cyklade hemåt.

Väl hemma tryckte jag i mig lite tacos och senare väntade en film, fast jag somnade ganska fort.
Runt tolv, halv ett blev det att lägga sig i sängen, vilket var väldigt skönt.
Vaknade idag upp runt tio tiden och har som sagt städat ett bra tag nu.

Idag firar även jag & Mattias 5 månader, vi skulle gått på bio, men den vi vill se går inte förens halv  nio ikväll och eftersom mattias ska upp tidigt imorgon och ut på praktik (sista veckan) så struntar vi i det.

Helgen har varit helt suverän, verkligen något jag vill göra om igen, tack alla människor! (:

Mattias, det är du och jag, jag älskar dig!

<3



jänny..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0