Fåglarna kvittrar i mitt öra.

Idag har jag tyvärr inte infunnit mig i skolan.
Vaknade upp och hade sådan magvärk & troligtvis feber.
Efter lite sömn och uppstigniing vid elva tiden kändes det mycket bättre.
Febern har gått ner och magen har börjat bättre sig.
Även om jag stannat hemma för sjukdom så har jag inte bara slappat mig igenom hela eftermiddagen.
Var nere på stan förut, dels för frisk luft och dels för att handla lite.
Just nu tvättas det & strax ska jag börja städa lite smått.
Även om jag är småsjuk känns det som om jag har tillräckligt med energi till detta!

Dessutom är våren på väg & det känns underbart detta innebär också att jag snart får använda min vårjacka som jag köpte igår (tack mamma:). Jag längtar till solen börja skina och man längre inte behöver krångla på sig med tjocka varma tröjor & långkalsonger.

nehe, nu ska jag försöka få mattias till att diska så ska jag plocka iordning och dammsuga och tvätta golvet så vi får en vårdoft i lägenheten!

p.s imorgon blir det matteprov och jag förstår mig på Additionsmetoden ganska bra. d.s

Ha en ljuvlig eftermiddag/kväll.

Pöss


Kommentarer
Postat av: cärlin

jaag veeet jenny! :D helt jävla underbara bilder!! och mer och nya ska vi ha :D

2007-03-09 @ 13:39:02
URL: http://sjoborren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0