Dagens : gravid

Idag har jag sovmorgon och jag älskar de verkligen.
Det är denna morgon som får mig att klara av resten av veckan!
Jag är pigg idag, piggilin och det känns förbannat skönt.
Jag & Mattias somnade igår runt 20,00, ja det är sant.
Vi la oss i sängen för att kolla outsiders och innan vi visste ordet av hade vi somnat.
Vaknade dock runt 21,00, då jag stängde av tv:n, borstade tänderna och klädde av mig för att hoppa i säng.
Så det har blivit många timmars sömn inatt och det har varit behövligt.

Snart är det dax att gå vidare mot skolan och jag får gå själv.
Eftersom Nina är sjuk (krya på dig) och mattias har snott min hoj.
Men med Mp3:n i högsta hugg blir det nog en härlig promenad (åh jag är så positiv)
Fast på tal om min mp3, den stänger av sig utan anledning så där nån gång ibland (när den fryser)
så efter sommaren (när jag jobbat!!) blir det en ny mp3, ingen dyr sådan.

Jag hade världens sjukaste dröm inatt.
Den bestod av att jag var med barn och vilken minut som helst skulle jag föda.
Men eftersom  jag inte var skriven i Kalmar så fick jag inte föda där.
Utan Helen & Linnea var tvugna att dra mig i en pulka upp till vimmeby.
Jag måste medge att drömmen fick mig att bli skrämd, för det gjorde så obefantligt ont.
Så det vettifan om det blir några barn (hahaha, säkert!!)

Nehe, klockan tickar iväg och jag ska förbereda min färd ner mot skolan.
Ämnena idag består utav:
Omvårdnad - där jag måste komma igång med mitt arbete
Svenska - där jag inte har en aning om vad som görs.
Historia - där samma arbete som i omvårdnad görs.

Rellativ lugn idag & med mitt glada humör kommer det blir toppen! :D

Tack för mig. Puss&kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0