Åhh vilken daag!

och så har jag vanlig huvudvärk för en gångs skull.
+ att jag är utmattat, puh, denna dag har tagit hårt på mig.

Började med att jag fick en lapp av Kerstin, där det stod att jag skulle infinna mig hos Skolsystern vid 10.00.
Och att det var lärarna som skaffat mig en tid eftersom jag varit sjuk?!
Lite förvånad och smårädd gick jag dit (trodde först att de skulle dra in mitt CSN-bidarg)
Väl där inne så började hon prata och prata och så sa hon plötsligt "ja jag har ju hört att du hade ett förhållande med killen som begick själmord i sommras"
- what tänkte jag? det var mer än vad jag visste. hade vi ett förhållande?
Fel information, men ändå brast det.
Det var länge sen jag tänkte på det, eller snarare grät över det.
Så det var väl dags nu och efter lite prat så kom vi fram till att det bästa vore att ta upp kontakten med Pernille (Min Psykolog) igen.. så sagt och gjort, hon ska höra av sig på måndag.
Fick även en tid på vårdcentralen för att kolla upp mitt Huvud, som verkar normalt?
- Blixtmigän kallar dem de.. men fuck heller. Läkaren var uppe i det blå, så jag vet inte.

Helgen kommer iallafall spenderas hemma med Mattias och John..
Men imorgon ska jag och Linnea umgås och förmodligen förbi Elin en stund för att säga hej.
Annars blir det kladdkaka och kejsarens nya stil med Linnea, för vi behöver det, hon och jag! :)

Nehe, snart blir det kebabrulle och sen mysa i min NYA soffa.
Ja den har kommit, fast vi ska ändra den, så att den där långa grejen kommer på andra sidan! :P

Hejdå

(kan det blir mer genomskinligt eller? HAHA, skratt på er)

Kommentarer
Postat av: julia

hej!
shit, jag hittade din blogg här när jag sökte på min bror martin på internet.. skumt..men bra, roligt. det är väl du som e P-Gs Fias dotter?
vad fint du hade skrivit, då i samband med han johan(?) hade dött.. var det din pojkvän lr något? hur dog han?
vad gör du? gå i skolan va? hoppas allt går bra.. ta hand om dig, kram julia

2007-03-23 @ 22:56:54
URL: http://dinoliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0