Ljuva söndag?!

Cause i'm your lady, and you're my man
Åh så skönt det är att vara LEDIG idag. Skulle egentligen jobbat kväll, men Jenny bytte med mig.
Puh känner mig inte alls jobbsugen idag, så det är bra med lite ledighet.
Denna dag ska jag spendera hemma med städning och lite handling så vi klarar oss nästa vecka.
Städning behövs som sagt ibland och jag är faktiskt lite sugen på att städa (men brukar vända när man precis börjat). Själva veckan ska bestå utav jobb är ledig endast 1 dag, vilket är torsdag. Sen jobba hela helgen...
På onsdag eller torsdag ska vi förmodligen in till storstaden och handla lite presenter till både Marianne, Esa & Hugo då alla fyller år den 10 Juli..

Sometimes i'm afriad to be lonley
Igår kväll blev det mycket tänkande när vi försökte sova.
Vi hade precis pratat om hur allt var innan, tänk om jag inte gjort som jag hade gjort?
och som Mattias sa "om jag hade fått veta det hade jag aldrig legat här idag"... Åh vad hade jag gjort då?
Men jag är glad att jag inte lyssnade på alla ryckten som gått om honom, eller ryckten och ryckten..
Men saker som jag inte visste om jag skulle tro på, för tänk om det var sant och det skulle hända mig?
Jag har dock fått höra hans version av det hela vilket har gjort mig glad.
Tänk om jag valt helt fel, tänk om jag hade gjort fel.
Faan, det är läskigt.. jag kunde ha gjort ett sånt felsteg att jag nu istället skulle varit ensam.

Well i'm strong
Så är det med det, för nu ska jag göra något betydligt vettigare än att sitta här.
Sjunga lite på låtarna och dansa runt med dammsugaren och låtsas att jag är askungen.. eller något?

p.s jag vill ha singstar och det ska jag köpa när jag fått lön. d.s

Det spelar ingen roll hur vi gråter våra tårar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0