suusning

Helt meningslös dag iskolan idag.
suck, varför gick jag ens upp?
började med Medicinsk grundkurs, men där gjorde vi inget vettigt.
snackade bara om psykologin och matte B hur det kan förbättras.
snackade om detta hela lektionen därefter skulle vi då ha Matte b.
går upp men ingen lärare kommer, då vi får reda på senare att hon trodde vi börjat kvart över istället för kvart i. så den lektionen blev inställd.
och där var min dag slut. Kunde lika gärna legat kvar i min sköna säng och sovit vidare.
men nu är jag iallafall uppe, och kom hem runt tjugo över elva.
städat lite, snart väntar disken och sådär.
men ska nog lägga mig en stund och vila, så jag orkar hela kvällen.

nehe jag kanske trippar förbi senare ikväll, annars får ni ha en trevlig kväll.
jag själv ska dricka piggelindrinkar så det susar om det.
åh det var längesen.

godkväll mina kära.

:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0