it's only 5 days left

Åh förstår ni att jag fyller arton om 5 dagar?
jag fyller körkort, myndig, krogen och allt vad det innebär.
Än är inget inplanerat riktigt på djupet.
Sexpartyt blir kanske av, det beror på om de hör av sig och om huset vi skulle befinna oss i, vill ha oss där.
 Annars blir det iallafall utgång den 2 mars (och jag hoppas för allt i världen att det inte krockar med bröllop, men det återstår att se) den 2 mars är iallafall inplanerad utgång i växjö och det ska bli kuuul!

Idag har jag och mattias haft det väldigt mysigt trots att vi tog våra stora muskler för att gå och hjälpa danne med flytten. Men trots denna kalla och tråkiga söndag har vi ändå hunnit med mys, massor utav myys.
Och mer ska det bli, just nu är han ute och hämtar pizza, för jag min stackare känner att fötterna fortfarande är som isbitar och huvudet känns onormlat tungt.
Men ingen sjukdom här inge, icke sa nicke.

På tal om Nicke, han ska sova här imorgon till tisdag och vi ska imorgon äta tacos.
Och på tisdag kommer förmodligen John hit för att spela poker och massa shit.

Denna vecka kommer mina pengar tryta något enormt, då 2 av mina vänner fyllt år och födelsedagspresent har inhandlts. har nu 200 kr kvar att handla divers saker på.
Ajsing, men vi får leva snålt denna vecka så är det bara.

nu fick jag sms av Sara som jag bestämt måste svara på :O

Puss&kram

mattias är miiin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0