hoho

nu är svenska-arbetet donat, inte för att det blev bra utan snarare skitdåligt, men det är klart.
dagen har spenderats i skolan och därav fick jag reda på mycket tråkiga saker, så nu är det dags att skärpa sig, mycket mycket. fast det kan egentligen inte stämma, för så mycket har jag faktiskt inte varit borta. men men, livet går vidare.

imorgon åker min stjärna (Linnea) till tjeckien där hon ska spela hockey (vad annars?) och hur i allsin dar ska jag klara mig utan henne? ehm, haha jag klarar nog det (: hoppas bara det går bra och att hon inte längtar ihjäl sig alldels för mycket :D 

förresten har jag även hunnit med att plugga på MÄSK, som vi har prov i på torsdag, det ser jag inte framemot. Torsdagar hatar jag mest utav allt, fy tusan!

nehe, om man skulle försöka göra något vettigt fram till klockan 21.00 då Grey's anatomy och idag är det tydligen ett extra långt avsnitt, det är bra!

godkväller kära idoler.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0