Gud vilken underbar dag

Igår innan sovdags funderade jag.
Funderade på allt mellan himmel och jord, allt som hänt och händer.
Då slog det mig en sak;
Fy fan vad endel folk är falska, det går inte att beskriva.
jag tänker inte nämna några namn..
Detta gjorde mig spyfärdig, det är inte klokt.

men nu ska vi vara glada för idag är det alla hjärtans dag.
trots att det kanske inte börjat så bra, med tårar i skolan,
så hoppas jag att eftermiddagen och kvällen blir desto bättre.
Ska strax ta på mig ett par mjukisar och springa ner och hämta posten.
Sen blir det städning och väntning tills Mattias kommer hem.

så ha en trevlig alla hjärtans dag.

Mattias jag älskar dig, du är det bästa jag har!

n

Kommentarer
Postat av: Sofia Mann

Ja, vad tycker ni andra?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0