Gissa vem?

Fy vilken absolut meningslös dag, hade lika gärna kunnat ligga kvar i sängen.
Mattias var inte på sin praktikplats idag, så han låg kvar i sängen när jag gick upp.
Gick till skolan i detta äckelväder och sedär på den lektionen gör man absolut ingenting, går sen upp till matten för att försöka sig på den, men nehe, ingen lärare så den var inställd. Jippie, där slutade jag.
Åt iallafall till tacopaj och äppelpaj, det var mums! (och mättande)

jag är trött som en bäver, trots att vi la oss tidigt igår, tittade på efterlyst, mattias somnade ganska fort efter tv:n stängts av och jag låg vaken och tänkte lite på sommarjobb och sådär.
runt halv elva är jag jätte trött och är jätte nära på att somna, då ringer mobilen och på displayn står det "peter" jag frågar mig själv "vem fan är Peter?" svarar och upptäcker att det är Vajda :):):):)
inte varje dag man hör av honom, pratade ungefär 20 minuter, länge sen vi pratade och det var mycket trevligt. Efter vi lovat att höras snart igen så gick jag och la mig och somnade som en stock.

helgen kommer spenderas lite i orrefors och sen imorgon är det tvättning som gäller.
ska strax bege mig in till badrummet för att ta mig en dusch innan vi tar bussen vid 15,15 till orrefors.

vi ses alla glada.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0