Bubbelgummi

snövallarna bara väller upp.  Kan de inte ploga gågatorna också?
De första jag ser när jag kommer ut ur porten är snö, massor utav snö och hur ska jag komma över den där jävla vallen för att ta mig till vägen? de är bara att klampa och smidig som jag är halkar jag till och slår omkull, inte alls pinsamt. Och värre blir det ner för algatebacken, suck kan de iallafall inte sanda vägen litegrann? hmm tydligen inte.
Kom iallafall hel till skolan och även i tid. dock var det bara 4 stycken som var i tid idag till historian.

dagen har trots allt gått fort och jag har hunnit med mycket, mäsk provet gick också, fast det var nog ganska mycket tack till Helen som förhörde mig och mirela på historian, behövde lite repetion märkte jag :-)

imorgon slutar jag vid tjugo i elva och när mattias slutat bär det av till orrefors.
ska bli skönt med lite omväxling faktiskt, även om det bara är till orrefors.

nu ska jag borsta tänderna och sen krypa ner i sängen med älsklingen för att kolla på efterlyst!

take care. 
Jänny...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0