bebislycka


torsdagen den 8 Februari klockan 08,22 föddes min & Hugos lillasyster.
Fick reda på det idag och när jag fick det beskedet satt jag hemma i orrefors och tårarna började rulla ner för kinderna. Jag kände det på mig att det skulle bli en syster.
På sportlovet blir det att åka dit och hälsa på. För jag vill träffa henne så fort som möjligt.
Det finns inget bättre än dehär. Åhhhh! :D:D
en syster, som jag har längtat, ni förstår inte min glädje.

min lillasyster



med glädje i rösten, hejdå / Storasyster

"om vi gifter oss, vad många svärfar(ar) jag kommer ha då" :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

Som jag sa innan jenny, hon är så söt så söt såå söt! :)

2007-02-10 @ 23:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0