bebisen är kommen

Finns det något tråkigare än söndagar eller?
hmm, trots att vi låg kvar i sängen extra länge idag så har dagen varit tråkig.
duschat,ätit & städat, visst låter det kul?

Ska snart bege oss ner till stan för att inhandla diverse mat.
jag gillar inte att handla alls, det är långtråkigt och alla mina pengar tar slut med en gång.
dessutom måste jag spara lite pengar nu för på onsdag infaller alla hjärtans dag och de måste ju firas med något litet paket & massor utav mys!

På fredag fyller även Stjärnan år (jag kallar henne stjärna eftersom hon tydligen är min stjärna).
måste inköpa en present där, hm vad ska hon få då?

nehe ett par byxor skulle sitta fint nu och ska försöka sparka upp mattias ur sängen så vi kan ta oss ner till stan och handla, jag börjar bli hungrig.
KEEEBAB, dumma Helen som gjorde mig sugen på det.

p.s jag har världens sötaste lillasyster d.s

min lillasyster







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0