<3 this i real

ännu en söndag sitter jag här.
lika trött som vanligt, en härlig helg.
mattias envisas som vanligt att kolla på pokern, TROTS ATT HAN SKA UPP VID TYP 06,15-06,30.
ja för imorgon börjar han sin 4 veckors långa APU, på nybro transport. Jag avundas honom inte ett dugg.

Idag är den den 4 Februari och vi har varit tillsammans i 4 månader, vi har inte firat det något speciellt, bara haft det extra mysigt och sådär. Ätit tacos och kollat film.
åh fyra månader liksom, tiden går så fort. :)

imorgon är det måndag och jag gillar det inte alls, 3 timmars omvårdnad och sen idrott, men jag ska nog kunna genomlida det. (: måste börja ta tag i det där och denna vecka ska jag försöka gå hela veckan, för nu har jag varit borta alldels för mycket (pga sjukdom m.m) så ska vara kvar i skolan trots om mitt huvud börjar göra saker igen, eller om magen vänder sig ut och in. hur som helst ska jag klara av hela veckan i skolan. trots att linnea åker till tjeckien på onsdag (HON ÄR EN STJÄRNA), men jag har andra, ja det har jag! :-) 

dagen imorgon kommer spenderas med min älskling och senare på kvällen även en tripp med linnea tror jag, var länge sen vi umgicks nu. (och du, grattis, eller vad man säger;-)

nehe, ursäkta detta röriga inlägg, jag är trött och det är min ursäkt. 
nu ska jag borsta tänderna och sen lägga mig med mattias i soffan. 

Puss&godnatt. 

nlove n


Kommentarer
Postat av: cärlin

buuh. jag är avis på linnea, hon åker överallt. inom den där hockeyn, om det nu är pga av den (;

2007-02-05 @ 13:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0