FORTFARANDE 25 december

jag läser igenom gamla dagboksinlägg på lunarstorm från 2003, de handlar om Peter.
Åh alltså jag får verkligen tillbakablickar, känner samma sak som då. Vad jag hade för känslor.
Jag får tårar i ögonen av att tänka på allt som har hänt, på allt som hände mellan mig & alla alstermoare, vart tog allt vägen? Jag bara undrar?
Jag önskar att saker blivit på ett annorlunda sätt, men det är som det är och jag trivs som det är nu med.
Sitter iallafall och pratar med Vajda på msn vi pratar lite gamla minnen, trots att han inte kommer ihåg så mycket så jag försöker färska upp hans minne, men tex "gråtkvällen" när jag & Josse gjorde slut med Ricky & OP och det blev typ tredje världskriget och alla grät och det var värsta kalabaliken.. Just i den stunden var alla helt förstörda.. men när man tänker på det nu.. fan vad töntigt, det är så otroligt kul att tänka tillbaka på sånna händelse.
När låten "forever young" spelas tänker jag alltid på den kvällen, jag & Josse i bastun. Åhh, vilka tider :D

Nu är jag faktiskt sugen på att dra ut.. jag vill till sandra och träffa alla som är där. Men det lär vara asmycket folk och jag vill inte åka in själv, lär ångra mig halvvägs :P
Men funderar på att skicka ett sms till mattias och säga att det är ensamt och tråkigt, för han sa att jag skulle göra det om det blev det.
Han var så söt förut och ringde och frågade hur länge han fick vara ute, haha som om jag bestämmer det? :)
Jag sa att han fick vara ute så länge han ville, men att han kan tänka på att jag inte kan sova när han inte är hemma :P
Dessutom sa han ju att om jag hade tråkigt och var ensam skulle jag skicka ett sms att jag ville att han skulle komma hem, söte! :)

Aja, ska ställa mig i duschen om en stund, känner att jag behöver det.
hade förresten tänkt att ordna i lägenheten idag.. men jag har inte haft ork för jag har kännt mig helsplittrad idag, så jag gör nog det imorgon istället. Måste ju få upp spegeln vi fick i julklapp :D

God fortsättning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0