Fortfarande 25 December

och det blev ingen utgång för mig del, jag känner att jag förmodligen hade längtat hem istället, tråkigt men sant. Bättre att vara hemma när man inte känner ett riktigt sug, det ska bli bättre på nyårsafton, jag längtar faktiskt!
Då ska det blir partyhattar, partyballonger och allt som hör till, ska bli mys! :)

har precis sett 45 minuter av Pearl habor och jag har lipat som vanligt, jag hatar & älskar den filmen.
lite tråkigt att jag missade största delen av filmen, men som sagt började ju titta när allt hände.
Åh jag gråter fortfarande, tårarna strömmar ner bara jag tänker på det. Rysning!

Ikväll blir jag själv och ska titta på tomten är far till alla barnen. Skulle kollat på underbar & älskad av alla, men det gick inte att bränna ut det. Suck! Så vi får se vad som händer efter tio när filmen slutat.
Mattias skulle till John och dricka öl så jag fick sitta hemma här och glo, känns lite som om jag lika gärna kunnat gå ut, men jag överlever, som alltid!
Har ju lite gott tills ikväll, dels kräftskjärtar, popcorn & godis, vi får se vad det slutar ikväll som sagt! :)

Så ha en fortsatt trevlig juldagskväll & hoppas ni har en trevlig utekväll, för ni lär ju festa ikväll! :)
För det typ bara jag & Caroline som är hemmapotatisar idag :D haha!

Kommentarer
Postat av: cärlin

Den där filmen "underbar och älskad av alla" den vill jag också se :( Yeah jenny, det blir hemmaplan ikväll. jag äter chockladcornflakes och anton smäller raketer med min lillebror hahah! :)

2007-12-25 @ 18:56:51
URL: http://wellyouknowme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0