7 December

Jag är duktig, jag håller på att tvätta, trots att det är fruktansvärt tråkigt, blää!
Men det måste ju göras, jag skulle verkligen vilja ha en egen tvättmaskin, för det skulle få plats på vår toalett, det vore verkligen toppen att ha det!

Gjorde en fas nyss, gick bra! :) Gjorde F fasen igen, fick 45 i förrgår och idag 59, jag känner mig verkligen duktig.
Dock förstår jag inte så mycket av fordone och kan inte så mycket, men man lär sig ju av sina misstag och frågorna man svarar fel på brukar man ju komma ihåg rätt svar till nästa gång den kommer, eller hur?
Ska göra en fas lite senare ikväll och sen köra något sluttest och se hur det går.

Ikväll blir det mys och god mat framför idol, funderar på vad vi ska äta.
Potatisgratäng och kött vore fint, eller hur? Vi får se..
Vi ska iallfall åka och handla lite när mattias kommer hem från sin träning ( jag jag skojar inte, Mattias och John är och tränar!!:).

Godkväll!


Kommentarer
Postat av: c.

hahaha och att dem tränar tyckte jag va askul ;D

2007-12-07 @ 13:38:08
URL: http://wellyouknowme

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0